Do ukončenia registrácie ostáva:

Späť na novinky

Dobrovoľníctvo firmy baví

29. apríl 2016

Dobrovoľníci každý mesiac venujú kus svojho pracovného času na dobrú vec.

V Nadácii Pontis sa venujeme i firemnému dobrovoľníctvu. Okrem iného koordinujeme celoročný dobrovoľnícky program firmám Hawlett-Packard a Poisťovni Slovenskej sporiteľne. Dobrovoľníci z oboch firiem každý mesiac venujú kus svojho pracovného času na dobrú vec.

S firemnými dobrovoľníkmi z firmy HP navštevujeme klientov v DSS Rača. S týmto programom sa firme  HP podarilo získať i prestížne ocenenie Via Bona Slovakia za rok 2015 v kategórii Podporovateľ firemného dobrovoľníctva. Dobrovoľnícky rok sme odštartovali fašiangovou zábavou. Dobrovoľníci v maskách i bez priniesli radosť a úsmev na tvárach klientov. Pred príchodom Veľkej Noci si seniori vďaka dobrovoľníkom mohli ozdobiť svoje izby nádhernými kraslicami, ktoré sme spolu maľovali.  Zmena prostredia je taktiež dôležitá a tak sme sa s dôchodcami vybrali na výlet na hrad Červený Kameň. Dozvedeli sme sa zaujímavosti z histórie hradu, ale i veselé príbehy zo života a mladosti  „našich“ seniorov.

 

Do krízového centra Brána do života a krízového strediska DOM prinášajú radosť a nezištnú pomoc dobrovoľníci z Poisťovne SLSP. Vďaka ich podpore ako aj podpore firmy sa podarilo v krízovom centre zriadiť bezbariérovú garsónku. S deťmi v krízovom centre sme pri príležitosti sviatku zaľúbených vyrábali Valentínky a farebné rámiky. Pred Veľkou nocou sme zasa zdobili kraslice a detičky s pomocou dobrovoľníkov hľadali v záhrade čokoládové prekvapenia. Radosť bola obojstranná. V KS Dom vďaka dobrovoľníkom, ktorí sa rozhodli posunúť svoje vedomosti zadarmo ďalej mladým klientom krízového strediska,  prebehli finančné školenia, školenie ohľadom exekúcii či tréning v oblasti personalistiky.

Tešíme sa, že záujem o dobrovoľníctvo vo firmách stále rastie. Mnohé firmy už vedia, že to prináša benefity nielen neziskovým organizáciám a ich klientom. Vďaka dobrovoľníctvu sa totiž v tímoch utužujú vzťahy, posilňuje pocit zmysluplnosti práce, zlepšujú schopnosti zamestnancov a vytvára pozitívny obraz o firme nielen zvonka, ale aj v zvnútra – u jej zamestnancov.